Street Style


          A trecut mult timp de cand nu am mai postat pe blog , au avut loc o serie de evenimente in viata mea si pur si simplu am uitat . Mi-am dorit atat de mult sa am blog si cand am realizat ca au trecut doua luni de cand nu am facut un shooting foto , m-am intristat . Este o pasiune si imi place enorm de mult sa pozez si sa scriu pe blog , incat acum , in noul an sunt super motivata si imi reiau activitatea .
In acest an , mi-am propus sa postez mai mult si sa ma ocup de blog cum ar trebui .
Ii multumesc fotografei Fiama Miron pentru pozele minuante de ieri , a facut o treaba extraordinara si pozele au iesit superb !!!

IdMG_0197IMG_0067IMG_0202IMG_0221IMG_0132IMG_0133IMG_0113IMG_0207IMG_0152IMG_0227IMG_0218IMG_0219IMG_0098IMG_0105IMG_0204IMG_0271IMG_0279IMG_0200

IMG_0071

 

I`m back !!!

See you soon :*

Till then ,

Check out Fiama`s page :

https://www.facebook.com/MFiama

 

2 gânduri despre &8222;Street Style&8221;

Lasă un răspuns

