My favorite Black Dress

Aceasta a fost rochia mea preferata de la shooting-ul pentru http://www.coralfashion.ro .

 

Am asteptat cu nerabdare sa pozez in aceasta rochie . Este absolut superba .  Ma astepta pe umeras , in baie , sa o iau pe mine si sa ne distram putin . Imi tragea cu ochiul de fiecare data cand ma schimbam in alta tinuta , si mereu ii spuneam ‘ mai asteapta putin , iti vine randul ‘.

RAP_7815edit

Rochia este eleganta si rafinata , merita o atentie deosebita . In momentul in care am luat-o pe mine , ma puteam imagina mergand la o intalnire romantica  , intr-un local frumos undeva pe malul marii  , alaturi de o persoana speciala .

RAP_7813edit

Soarele apunea si era in sfarsit lumina perfecta pentru a poza .  Mi-am luat tocurile si plicul , am mai aruncat o privire in oglinda si am fugit pe usa afara .

.

RAP_7832edit
RAP_7841edit

–>  // http://www.coralfashion.ro //

Lasă un răspuns

